Colecţia de componente clasice de la Ritchey

13.06.2015.

Fie că îţi construieşti o bicicletă nouă de la zero fie că doreşti să o îmbunătăţeşti pe cea care o ai deja cu componente mai bune ai nevoie tot timpul de piese în care să ai încredere pentru că până la urmă este vorba de integritatea ta fizică pe care o încredinţezi bicicletei şi componentelor de pe ea. Dacă însă doreşti să realizezi ceva deosebit, o bicicletă cu un aspect special pe care nu-l întâlneşti des în ziua de azi, atunci cu siguranţă trebuie să apelezi la componentele Ritchey din colecţia Classic. Şi nu contează dacă vorbim de o bicicletă cross country, o bicicletă de şosea sau un ciclocros întrucât colecţia Ritchey Classic se potriveşte indiferent de bicicletă.

Pentru început putem vorbi despre ghidon întrucât este primul punct de contact dintre ciclist şi bicicletă. Ghidoanele Ritchey Classic pot fi drepte, pentru a fi folosite pe bicicletele de munte sau de tip „drop” pentru a fi folosite pe cursiere şi pe bicicletele ciclocros. Există două variante pentru ambele opţiuni.

Vorbim de colecţia anterioară – ce dispune de un design cromat şi un scris negru

 

ghidon old.jpg

Şi colecţia nouă cu acelaşi crom şi scris alb.

ghidon new.jpg

Deşi aspectul este „vintage” utilitatea este cât se poate de modernă întrcât dimensiunile şi unghiurile sunt adaptate vremurilor noastre şi cerinţelor cicliştilor contemporani.

Continuând în gama produselor cu aspect clasic întâlnim şaua Ritchey disponibilă în două variante de culoare – negru şi maro. Aceasta îmbină aspectul retro cu tehnologia de ultimă oră pentru a oferi ciclistului performanţa şi confortul perfect indiferent dacă acesta participă la un concurs sau se află doar la o tură între prieteni. Materialul exterior este sintetic însă cu aspect de piele naturală pentru o rezistenţă mare în timp şi aspect plăcut privirii.

sa.jpg

Pentru a fixa şaua de bicicletă avem nevoie, evident, de o tijă de şa. Şi aceasta există în colecţia Ritchey în doua variante cu aspect clasic. Ritchey Classic cu scris negru este disponibilă în variantele de diametru 27,2; 30,9 si 31,6mm în timp ce varianta cu scris alb este pentru cadre cu diametru de 27,2 şi 31,6 mm. Ambele tije dispun de un offset de 25mm, prinderea şeii făcându-se prin sistemul cu două şuruburi, sistem ce permite un reglaj mai precis.

tija de sa.jpg

Pentru partea frontală a bicicletei suplimentar faţă de ghidon avem pipa care face legătura între ghidon şi gâtul furcii. Pipa bicicletei este importantă pentru că lungimea ei cât şi unghiul faţă de orizontală dictează confortul şi performanţa ciclistului care foloseşte acea bicicletă. Dacă totul este optimizat atunci şi ciclistul se va bucura la maximum de bicicleta respectivă. Suplimentar faţă de performanţă Ritchey Classic vine şi cu aspectul retro pe care îl poţi imprima bicicletei folosind aceste piese. Pipa Ritchey Classic C220 cu scris alb cuprinde ghidonul pe o suprafaţă de 220 grade oferind mai multă susţinere acestuia aşadar şi mai mult control. Pe de alta parte pipa Ritchey Classic 4-Axis cu scris negru rămâne credincioasă nu doar aspectului clasic ci şi tehnologiei care a consacrat marca Ritchey în acest domeniu.

pipa.jpg

Contactul dintre ghidon şi mâinile tale este mijlocit întotdeauna de ghidolină – dacă este vorba de cursieră sau ciclocros, sau de manşoane – dacă vorbim de mtb. Ambele opţiuni sunt disponibile în culorile maro sau negru, iar datorită materialelor folosite acestea oferă nu doar aderenţa corespunzătoare în timpul pedalatului ci şi rezistenţa în timp de care ai nevoie.

mansoane.jpg
HU | RO