Geiger Mountain Bike Challenge

"Continuăm seria de interviuri cu Kelemen Arpad, riderul de la echipa NoMad Merida Racing Team, un sportiv care anul acesta a demonstrat la majoritatea concursurilor că este unul dintre cei mai buni. El ne povesteşte în detaliu cum a fost la Geiger Mountain Bike Challenge, şi el participând pentru prima dată la tura lungă.
Cum a fost la Geiger MTB Challenge? Ai reuşit să termini pe locul 2 în clasamentul general la 16 minute de câştigătorul Blazso Marton şi ai ajuns cu 4 minute înaintea lui Tudy.
Sincer să fiu nu am reuşit aşa bine faţă de cum se vede la final de concurs.
După start m-am simţit foarte slab, a fost una din zilele acelea proaste în care nu m-am simţit bine deloc. Primii au dispărut glonţ din faţa mea şi n-am ştiut cât de departe sunt.

Kelemen Árpád - NoMad Merida Racing Team

La prima urcare mare, de la Cisnădioara spre Măgura Cisnădiei, tot timpul mi-a trecut prin cap că ar fi mai bine să abandonez. Am forţat, m-am chinuit cum am putut dar am mers mult mai slab decât m-am aşteptat. Între timp i-am depăşit pe Sdrăila Ionuţ, Szentes Norbert şi pe Jugănaru (şi el a avut probleme). Sus pe Măgura mi-am revenit puţin, m-am simţit puţin mai bine şi am hotărât să încerc să recuperez întârzierea. După câteva sute de metri l-am depăşit pe Ştefan Morcov şi la o coborâre l-am prins pe Cristian Losonczi, chiar înainte de despărţirea traseelor.
După coborârea nouă la traseul lung l-am depăşit pe Roşioru şi când am ajuns la asfalt m-am întâlnit şi cu Petrache. Pe asfalt am mers împreună şi când a început urcarea lungă spre Păltiniş, am plecat…."