MERIDA ONE-TWENTY 2019 a fost reproiectat în totalitate: are un cadru mai ușor și în același timp mai rigid și se încadrează perfect în noile tendințe pentru geometria trail bike. Noile caracteristici o recomandă (chiar dacă are o cursă medie a suspensiei) atât pentru trail-uri alpine mai grele cât și pentru mai puțin tehnice dar cu atât mai solicitante maratoane. Suntem mândri să spunem, că această bicicletă a devenit cel mai exploziv model din oferta noastră.
GEOMETRIE MODERNĂ PENTRU TRAIL
Am pornit de la geometria veche a cadrului One-Twenty, care s-a comportat excelent de-a lungul timpului și am micșorat înălțimea de încălecare și în acest mod am câștigat mai mult spațiu care este util în timpul manevrelor dificile. Am modificat și unghiul tubului frontal, iar chainstay-ul am scurtat cu 10mm. Noua bicicletă rezultată este una cu o manevrabilitate excelentă, potrivită pentru trail-uri, cu un echilibru perfect între caracteristicile de cățărare și coborâre.
2019 Merida One-Twenty 9.600
Detalii produs
Detalii produs
NU SE ROTESC ÎN TIMP CE LE STRÂNGI
Punctele de articulație al cadrului sunt asamblate cu șuruburi TORX 30. Capul șuruburilor în așa fel a fost conceput încât nu se rotesc în tâmpul strângerii sau desfacerii piuliței. Prin această soluție, mentenanța bicicletei devine mai rapidă.
TREI MODELE DE CADRE
Noul cadru ONE-TWENTY este disponibil în trei variante: în versiunea ultraușoară din carbon; triunghi față din carbon împreună cu triunghi spate din aluminiu 6066 și o versiune cu preț mai prietenos realizată în totalitate din aluminiu. Fiecare versiune are sistem Boost.
DROPPER SEATPOST
Toate bicicletele de trail moderne au tija de șa cu înălțime reglabilă hidraulic pentru ca geometria bicicletei să se adapteze imediat terenului. Toate modelele One-Twenty (excepție modelul 400) sunt echipate cu dropper seatpost cu comandă de pe ghidon și cablu camuflat în interiorul cadrului pentru un aspect modern, respectiv pentru a putea regla înălțimea șeii în timpul mersului.
TRUNNION MOUNT
Marele avantaj al sistemelor Trunnion este că în același spațiu al shock-ului spate se poate instala o suspensie mai mare. Prin adăugarea unui rulment pe link-ul suspensiei aceasta a devenit mai sensibilă și mai controlabilă.
SISTEM DE SUSPENSIE FLOAT LINK
Prinderea de jos a shock-ului spate nu este prins de un punct fix al cadrului ci de unul mobil, mai precis prelungirile țevilor chainstay. Acest sistem oferă senzația de „suspensie fără capăt”. În plus ansamblul nu pierde din sensibilitate. Inginerii noștri au lucrat mult pentru a sincroniza randamentul pedalării cu întărirea suspensiei la capăt de cursă. Rezultatul este o suspensie foarte sensibilă la început, susținere bună la mijlocul cursei și o suspensie mai tare la capăt de cursă. Prin acest sistem, cei 120 mm par să fie mai mulți în timpul pedalării.
Teste, păreri, prezentări despre noul One-Twenty:
IMB
WideOpen
BikeRumor
ENDURO Mountainbike Magazine
MBR
SingleTrack
Offroad.cc
SickBiker
Solo Bici
Ride.ch
BikeRadar