NOUL SILEX - TOATE DRUMURILE ÎȚI APARȚIN!

Funcționalitatea are un stil propriu. Când am prezentat SILEX, oamenii nu știau ce să creadă despre această bicicletă cu aspect ciudat, concepută pentru ceea ce se numește „gravel”. Apoi au încercat-o - iar premiile și recenziile pozitive au început să curgă. SILEX transformă fiecare pedalare într-o aventură, deschizând noi posibilități de distracție, fie că este vorba de o navetă zilnică sau de o tură de mai multe zile cu bicicleta.
 
CALM ȘI SENIN
 
01_23-product-news-silex-my2024-calm-and-composed-01.jpg
 
03_23-product-news-silex-my2024-calm-and-composed-02.jpg
 
Acum are și mai multe posibilități de utilizare pe teren, iar exteriorul a fost refăcut pentru a-l face mai modern și mai elegant. Am păstrat versatilitatea care a făcut ca prima versiune a bicicletei să fie un succes, dar cu un spațiu mai mare pentru anvelope și un unghi mai larg al tubului de direcție înseamnă că este mai confortabilă și mai relaxată, în timp ce rutarea și stilul rafinat al cablurilor înseamnă că este mai elegantă ca niciodată. Toate acestea fără a fi nevoie să faceți compromisuri în ceea ce privește capacitatea de a folosi transmisia 1x sau 2x, sau de a folosi orice combinație de aripi, suporturi, portbagaje și bagaje care vă convine.l.
 
CAPACITĂȚI ROBUSTE DE MTB COMBINATE CU VERSATILITATEA DE ZI CU ZI
 
02_23-product-news-silex-my2024-calm-and-composed-03.jpg
 
SILEX a fost întotdeauna, în primul rând, un vehicul off-road, nu o  bicicletă de șosea sau „cross bike” cu câteva îmbunătățiri. Cu geometria sa inspirată de bicicletele de munte, se eliberează de constrângerile unei biciclete dropbar (de șosea) și vă tentează să explorați drumurile mai puțin circulate. Luați acel viraj, coborâți pe singletrack, vedeți ce se află după următorul deal, împachetați-vă echipamentul și transformați-l într-o plimbare de noapte - SILEX vă susține. Pe suprafețe dure, combină viteza unui dropbar cu capacitățile robuste ale unei biciclete de munte și manevrabilitatea calmă și echilibrată.
 
SILEX nu este doar pentru aventuri mari, ci și o mașinărie de zi cu zi incredibil de practică. Fie că este echipată cu suporturi pentru bagaje pentru cumpărături sau cu apărători de noroi pentru a o păstra curată în timpul navetei, veți ajunge acolo în confort, cu o poziție de condus mai relaxată și mai dreaptă și un caracter calm, indiferent de suprafața abordată.
 
CONCEPUTE PENTRU A EXPLORA DRUMURI NECUNOSCUTE
 
În același timp, gravel biking-ul s-a împărțit din ce în ce mai mult în diferite discipline cu identități distincte. Pe de o parte, există elementul de gravel racing, care se concentrează pe cursele de lungă distanță, unde viteza este esențială, iar terenul este, în general, mai structurat. Pe de altă parte, latura de adventure-biking, unde camaraderia este esențială și singurul aspect competitiv este cel dintre fiecare rider în parte și propriile limite, acceptând provocarea unor curse de lungă distanță autosuficiente sau a unor călătorii în necunoscut. Pentru acești cicliști, confortul și capacitatea de încărcare sunt mai importante decât viteza, iar capacitatea de a face față unor suprafețe imprevizibile și în continuă schimbare este esențială.
 
SILEX rămâne mai aproape în spirit de acest tip de ciclism, așa că am adăugat mai multe capacități off-road fără a afecta manevrabilitatea și versatilitatea generației anterioare. Între timp, am adăugat, de asemenea, suport pentru cele mai recente progrese în materie de echipamente specifice gravel, cum ar fi tije de șa dropper și furci cu suspensie, dar știm că atunci când faci turism în mijlocul pustietății, simplitatea este totul. De aceea, am evitat trucurile și caracteristicile de design prea complicate și ne-am concentrat pe ceea ce face cu adevărat diferența pentru cicliști.
 
MAI MULT DECÂT GRAVEL
O BICICLETĂ CARE ÎȚI PERMITE SĂ MERGI ORIUNDE, SĂ FACI 
ORICE ȘI CARE OFERĂ ROBUSTEȚEA UNEI BICICLETE DE MUNTE.
CU EFICIENȚA UNEI BICICLETE DE ȘOSEA.
 
Deși nu există niciun motiv întemeiat pentru a nu-i lipi un număr de cadru și a alerga în cursa ta preferată de gravel, SILEX nu trăiește doar pentru a parcurge kilometri cât mai repede posibil. Se concentrează pe cursele pe distanțe lungi și pe evenimentele de mai multe zile, unde manevrabilitatea stabilă a bicicletei și capacitățile off-road vor străluci. Dacă cursele de gravel pe distanțe scurte sunt ceea ce îți place, SCULTURA ENDURANCE GR ar putea fi mai potrivită pentru nevoile tale.
 
SILEX este mai degrabă pentru ciclistul care visează la lucruri mari, dar care își dorește totuși o bicicletă care se poate descurca în viața de zi cu zi. Aventuri lungi, fără suport, pe o bicicletă complet încărcată cu bagaje. Plimbări cu bivuac peste noapte, care te aduc înapoi în lumea reală împrospătat. Plimbări cu prietenii în care urmărești apusul de soare pe orice traseu oferit, mai degrabă decât segmente Strava.
04_23-product-news-silex-my2024-is-more-than-just-a-gravel-02.jpg
05_23-product-news-silex-my2024-is-more-than-just-a-gravel-03.jpg
06_23-product-news-silex-my2024-is-more-than-just-a-gravel-05.jpg
07_23-product-news-silex-my2024-is-more-than-just-a-gravel-06.jpg
 
Versatilitatea sa înseamnă că este partenerul perfect pentru aventurile off-road, dar se descurcă la fel de bine și cu sarcinile de zi cu zi, fie că este vorba de transportarea cumpărăturilor sau de coborârea și urcarea pe traseu pentru a face naveta la serviciu. Deși am maximizat performanțele noului off-roader SILEX, este la fel de versatil pentru pedalatul de zi cu zi, fie că faceți naveta, fie că mergeți la plimbări sportive pe șosea sau pur și simplu căutați un companion stabil și confortabil pentru plimbările lungi de iarnă. Atât cadrele din carbon CF, cât și cele din aluminiu LITE dispun în continuare de fixare a apărătorilor  lungi de noroi , în timp ce cadrele LITE pot fi folosite și cu un portbagaj.
 
DACĂ NU E STRICAT, N-O REPARA!
 
08_23-product-news-silex-my2024-if-it-aint-broke-dont-fix-it-01.jpg
 
Pentru noul SILEX, scopul nostru a fost să păstrăm tot ceea ce a făcut ca originalul să fie un succes, dar să îmbunătățim manevrabilitatea, confortul, capacitatea off-road, estetica și integrarea. În același timp, am fost conștienți de zicala „dacă nu e stricat, nu-o repara”, așa că poziția de pedalat este aproape identică cu cea a bicicletei anterioare, păstrând conceptul de geometrie inspirat de bicicletele de munte, cu o secțiune înaltă a părții din față, o pipă scurtă și un unghi abrupt al șeii care sporește confortul pe șosea și capacitatea off-road. Noul SILEX are aceeași senzație de rulare și de poziție favorabilă care permite o pedalare confortabilă și controlată, dar cu capacități off-road sporite datorită unui unghi mai liber al head tube-ului și a anvelopelor cu volum mai mare.
 
09_23-product-news-silex-my2024-if-it-aint-broke-dont-fix-it-02.jpg
10_23-product-news-silex-my2024-if-it-aint-broke-dont-fix-it-03.jpg
 
MAI SUBȚIRE, MAI NETEDĂ, MAI LEJERĂ
 
Unghiul tubului frontal este singura modificare semnificativă a geometriei și este acum cu 1,5° mai lejer, adică 69,5°, ceea ce îmbunătățește stabilitatea la viteză, pe teren accidentat sau sub încărcături grele. În timp ce poziția ghidonului este la o înălțime foarte asemănătoare, lungimea tubului frontal este acum mult mai scurtă, împreună cu o furcă mai lungă, compatibilă cu ultima generație de furci gravel. Acest lucru înseamnă că noul SILEX oferă aceeași poziție de pedalat care i-a adus atât de mult succes, dar cu un aspect și o estetică mult mai agresivă, mult mai în concordanță cu aspectul dinamic al gamei de șosea REACTO și SCULTURA.
 
SPAȚIU LIBER CRESCUT PENTRU ANVELOPE
 
11_23-product-news-silex-my2024-type-clearance-01.jpg
12_23-product-news-silex-my2024-type-clearance-02.jpg
13_23-product-news-silex-my2024-type-clearance-03.jpg
 
Această furcă mai lungă permite, de asemenea, o creștere semnificativă a spațiului liber pentru anvelope. Acum este posibil să se monteze anvelope de 45 mm atât pe partea din față, cât și pe cea din spate a bicicletei, pe o jantă de 700c, oferind un volum semnificativ mai mare al anvelopei, ceea ce este benefic atât pentru confort, cât și pentru aderență. Diametrul total de rulare semnificativ mai mare oferă o rulare mai lină și mai stabilă, fără a fi nevoie de sisteme de suspensie grele și complexe. 
 
Considerăm că acest spațiu liber face ca dimensiunea roții de 650b să fie inutilă; nu există niciun alt avantaj al unei roți mai mici în afară de o anvelopă cu volum mai mare. Este în continuare posibil să folosiți o anvelopă de până la 700x42 mm în cazul în care folosiți apărători de noroi.
 
OPȚIUNILE DE TRANSMISIE POTRIVITE PENTRU DVS.
 
La capătul din spate al bicicletei, am optat pentru un design cu chainstay înclinat care asigură spațiul necesar pentru anvelope, dar păstrează opțiunea de funcționare a transmisiei 1x sau 2x, astfel încât cicliștii pot alege configurația transmisiei care li se potrivește cel mai bine. Sistemul 1x reduce greutatea și oferă un control simplificat, în timp ce sistemul 2x oferă intervale scurte între viteze pentru un regim de cadență constant. Care dintre ele funcționează cel mai bine depinde de dumneavoastră. rajtad múlik.
 
PERFORMANȚA DE FRÂNARE ȘI CELE MAI NOI CARACTERISTICI
 
14_23-product-news-silex-my2024-stopping-power.jpg
 
Această capacitate sporită de off-road a fost susținută de performanțe îmbunătățite la frânare; toate bicicletele au acum rotoare de 180 mm în față și în spate, ceea ce oferă performanțe de frânare mult mai puternice și mai rezistente la oboseală, în special în timpul turelor. Reducerea greutății în comparație cu rotorul de 160 mm utilizat în mod obișnuit este mică, dar creșterea performanțelor este semnificativă, în special atunci când se rulează sub încărcătură pe coborâri lungi. Modelele CF cu cadre din fibră de carbon utilizează tehnologia noastră DISC COOLER de răcire cu radiator de căldură a frânelor, care ajută la răcirea mai rapidă a frânelor pentru o performanță și o fiabilitate mai bune.
 
COCKPIT FĂRĂ DEZORDINE ȘI ASPECT MAI ELEGANT
 
15_23-product-news-silex-my2024-clutter-free-cockpit-sleeker-look-02.jpg
17_23-product-news-silex-my2024-clutter-free-cockpit-sleeker-look-01.jpg
18_23-product-news-silex-my2024-cleaner-more-modern-look-02.jpg
19_23-product-news-silex-my2024-cleaner-more-modern-look-03.jpg
 
În afară de tubul frontal mai scurt, care îmbunătățește aspectul bicicletei, am mai făcut o serie de alte modificări mici, dar esențiale. Am trecut la sistemul nostru dovedit și testat de gestionare a cablurilor WIRE PORT, în care cablurile de control sunt trecute prin tubul frontal  înainte de a fi direcționate complet în interior, oferind cockpitului un aspect mai puțin aglomerat și mai elegant. Acest lucru are, de asemenea, avantajul unei integrări mult mai bune atunci când se utilizează o geantă de ghidon sau o rolă bikepacking.
 
ACCESORIU INCLUS: FIDLOCK
 
20_23-product-news-silex-my2024-fidlock-base-mount-01.jpg
22_23-product-news-silex-my2024-fidlock-base-mount-02.jpg
 
Pentru cadrele CF, am inclus, de asemenea, un suport de bază Fidlock integrat, care poate fi utilizat cu orice accesoriu compatibil Fidlock sau placă de acoperire opțională. Este, de asemenea, compatibil cu o tijă de șa dropper cu acționare internă, iar furca are o conexiune internă pentru   dinam de butuc pentru a alimenta lumini sau dispozitive electronice mici în timpul pedalărilor lungi.
 
CADRE UȘOARE DIN CARBON ȘI ALUMINIU DE ÎNALTĂ CALITATE
 
23_23-product-news-silex-my2024-multiple-mounting-points-01.jpg
24_23-product-news-silex-my2024-multiple-mounting-points-02.jpg
25_23-product-news-silex-my2024-multiple-mounting-points-03.jpg
26_23-product-news-silex-my2024-multiple-mounting-points-04.jpg
27_23-product-news-silex-my2024-multiple-mounting-points-05.jpg
 
Noul SILEX va fi disponibil atât cu cadre ușoare din fibră de carbon CF, cât și cu cadre din aluminiu LITE de înaltă calitate, ambele cu aceeași furcă din fibră de carbon. Geometria celor două cadre este identică, dar cadrul CF reduce cu 680 de grame greytatea față de versiunea din aluminiu. În afară de greutate, principala diferență între cele două cadre este că bicicleta CF are un suport pentru frâna spate DISC COOLER cu aripioare de răcire și un suport Fidlock integrat în tubul inferior, în timp ce cadrul LITE din aluminiu are un punct de montare a portbagajului spate, pe lângă suporturile pentru apărători de noroi.
 
MAI MULTE PUNCTE DE ANCORARE PENTRU URMĂTOAREA AVENTURĂ
 
28_23-product-news-silex-my2024-multiple-mounting-points-06.jpg
 
Bikepacking, naveta, graveling după serviciu sau antrenamentul pe drumuri de țară cu gropi; oriunde ați merge cu bicicleta SILEX, este vital să aveți tot ce vă trebuie. Punctele de fixare de pe cadru și furcă vă permit să montați bidoane, genți, unelte, apărători de noroi sau accesorii (și nu numai), în timp ce suporturile de tip „anything cage” de pe furcă oferă o capacitate de încărcare sporită, în plus există o trecere internă a cablurilor pentru un dinam de butuc. În plus față de toate acestea, modelul LITE dispune și de suporturi pentru portbagaj, subliniind și mai mult capacitatea de utilizare zilnică a SILEX.
 
WELCOME TO THE NEW SILEX
 
Puține biciclete pot spune că se simt ca acasă cam oriunde te-ar duce. Noul nostru SILEX calcă pe urmele predecesorului său, fiind o bicicletă de gravel, bikepacking și de aventură foarte capabilă, dar și o bicicletă fiabilă pentru transport zilnic și o bicicletă de naveta și de antrenament distractivă, rapidă și durabilă. Indiferent de direcția în care o conduceți, SILEX oferă o manevrabilitate impresionantă, un confort remarcabil și liniște sufletească - ca să nu mai vorbim de multă distracție. A ajutat și va ajuta întotdeauna ca „toate drumurile să-ți aparțină”.