Noutăți 2017 de la MERIDA

După un excelent an al modelelor 2016, pentru 2017 MERIDA se pregătește cu o ofertă și mai amplă, atât în categoria de cursiere, MTB, city cât și e-bike. Nu este simplu să depășească realizări cum sunt SCULTURA cu a sa greutate minimă și campionul multiplu NINETY-SIX (ca doar câteva să enumerăm), însă posibilitatea de alegere a mărimii roților la un anumit model, opțiunea de frână pe jantă sau pe disc și diversificarea ofertei în domenii în care MERIDA până acum nu a fost prezent, sigur va reuși să impresioneze și cicliștii cei mai înrăiți.

 160808 me news 17


BIG.NINE / BIG.SEVEN

 

 

REGELE NEÎNCORONAT LA CROSS-COUNTRY

 

 

 

 

XT_ED_RED_FRONT.jpg
Merida Big.Seven XT-Edition

Inginerii de la MERIDA au avut doar un singur scop: realizarea celei mai rapide biciclete hardtail din lume, bicicletă care este îmbunătățită continuu de cinci ani în urma rezultatelor și testelor efectuate de cicliștii de renume mondial de la MULTIVAN MERIDA BIKING TEAM. În urma acestor teste și îmbunătățiri s-a ajuns la incredibila greutate minimă de 900gr pentru cadrul CF5 care este vârful de lance pentru categoria sa. Bicicleta echipată cu tehnologia Boost-standard permite o manevrabilitate mai ridicată iar tubul inferior aerodinamic facilitează obținerea unor viteze și mai mari. Cadrul a primit o furcă de lanț cu profil micșorat și o furcă superioară reproiectată pentru un confort maxim. Sistemul de fixare și ghidare a cablurilor Smart Entry asigură un nivel redus de zgomot și de vibrații. Soluția adoptată cu tub superior mai scurt și sistemul pedalier cu o singură foaie la 29-er BIG.NINE și la 27.5-er BIG.SEVEN le clasifică în categoria cursirelor profesioniste. Amândouă mărimile sunt disponibile cu cadru ultraușor CF5, cu cadru CF3 care are un preț mai accesibil sau chiar cu cadru de aluminiu și în acest fel există 8 modele de carbon și 4 de aluminiu. 

 

BIG.TRAIL

NOUA UNEALTĂ A INDUSTRIEI DE DIVERTISMENT

 

 

900_FRONT.jpg
Merida Big.Trail 900

După ce am văzut modelele BIG.NINE/BIG.SEVEN facem un strânga-mprejur și acolo o vom găsi noua jucărie de la MERIDA: modelul BIG.TRAIL. Uzual sunt trei motive pentru un hardtail: la categoria competițională greutatea mică, la cicliștii din categoria hobby mentenanța mai ușoară și prețul mai mic. Fiecare dintre motivele enumerate sunt valabile pentru BIG.TRAIL și le-am îndeplinit cu mulți ani în urmă. Al patrulea motiv, care în cazul nostru este și cel mai important, este  distracția în cea mai pură formă. Pentru acest motiv BIG.TRAIL a primit roți de 650b+, geometrie joasă și alungită tip enduro, furcă față cu o cursă de 130 mm și tub de șa telescopic. BIG TRAIL mulțumită furcii de lanț scurte și a roților Boost-standard a primit caracteristici cu adevărat jucăușe. BIG.TRAIL este disponibil în trei variante de aluminiu.

 

ONE-SIXTY
CU UȘURINȚĂ ȘI PE TEREN ACCIDENTAT

8000_GRN/BLK
Merida One-Sixty 8000

După categoria hardtail hai să vedem și secțiunea care este echipată cu suspensie spate ca să putem observa că inginerii de la MERIDA nici aici nu au stat cu mâinile în sân. Noua vedetă din 2017 este ONE-SIXTY cu un cadru care abia depășește greutatea de 2500 gr.: după proiectul NINETY-SIX acesta este modelul cel mai tare de fully. Noul ONE-SIXTY atacă inclusiv categoria enduro și este echipat cu tehnologii de încredere, testate de-a lungul anilor. Mulțumită geometriei agresive (furcă de lanț de 430 mm, tub frontal de 65.3°), a tehnologiei „Float Link” și datorită telescopului de 170 mm a rezultat o bicicletă atât de reușită încât și cei mai înrăiți rideri vor fi mulțumiți.