Noutăţile Merida pentru 2015. Noul RIDE Disc şi WARP TRI

Sezonul 2015 trebuie pregătit aşa cum se cuvine, iar noutăţile aduse în prim plan întrucât acestea sunt cele care fac produsul să fie din ce în ce mai bun pe măsura ce oamenii îl folosesc. Dacă vorbim despre cursierele anului viitor trebuie să menţionăm noua Merida Ride Disc, prima cursieră din carbon de la Merida cu frâne pe disc care se prezintă drept partenerul ideal pentru sesiunile de touring. Confortabilă din punct de vedere al geometriei însă deloc înceată sau puţin agilă.

Esteticul nu a fost lăsat deoparte, iar din acest motiv toate cablurile mecanice sau electrice au fost ghidate prin interiorul cadrului. Inclusiv furca, la anumite modele, prezintă o ghidare internă pentru conducta hidraulică a frânei. Aceasta fixează roata cu un quick release 15 mm thru-axle care asigură absorbţia optimă a forţelor care apar în momentul frânării în timp ce discul de frână de 160mm al roţii este oprit de un etrier instalat fără a fi nevoie de adaptoare. În concluzie această bicicletă de şosea se distinge prin soluţiile excelente adoptate pentru sistemul de frânare.

Merida Ride Disc a fost gândită pentru a putea fi folosită zilnic. Asta înseamnă confort pe primul loc, iar apoi performanţă şi versatilitate. Spre exemplu cadrul prezintă montanţi unde se pot instala aripi. Preţurile recomandate de vânzare pentru România le puteţi găsi pe pagina noastră aici.

disc 3000

disc 5000

disc 7000

Însă în România triatlonul a început să fie din ce în ce mai apreciat de ciclişti, atât amatori cât şi profesionişti. Pentru 2015 sportivii se pot aştepta doar la lucruri bune din partea cursierei de la Merida dedicată acestui sport WARP TRI. Bicicleta beneficiază de tehnologia oferită de departamentul R&D de la Merida care a lucrat iniţial pe bolidul de curse WARP TT, una din armele din dotarea echipei profesioniste Lampre-Meerida. Cadrul cursierei TT, care dispune de profilele aero „NACA Fastback”, a fost optimizat timp de nenumărate ore de teste în tunelul aerodinamic, iar acum serveşte ca model pentru noul WARP TRI. Însă avantajele noii biciclete sunt că această versiune dedicată triatlonului nu trebuie să se supună regulilor stricte impuse de UCI.

Ca o consecinţă noul WARP TRI a fost finisat pentru a fi şi mai aerodinamic, noua geometrie fiind o soluţie fără compromisuri pentru triatloniştii cu ambiţii mari. Însă există şi alte detalii care oferă avantaje acestei biciclete, cum ar fi frânele instalate „Direct mount”, unghiul variabil al şeii „Flip Flop Head”, o soluţie specială pentru cockpit prin care se pot obţine diferite poziţii la pedalare „Modular Cockpit” şi nu în ultimul rând o protecţie integrată în ţeava top tube pentru a o proteja de loviturile venite de la ghidon. Da, Merida deja se gândeşte şi la triatlonistul începător oferind o bicicletă complet echipată la care nu trebuie să mai adaugi nimic după ce o cumperi. Preţurile recomandate de vânzare pentru România le puteţi găsi pe pagina noastră aici.

tri 3000

tri 5000

tri 7000e