FEATURES Our technology. Your benefits.
În catalogul BikeFun 2012 vom folosi semne şi prescurtări preluate din catalogul internaţional Merida 2012. Aceste explicaţii veţi regăsi şi în catalog dar ar putea fi folositoare şi aici...
Structure Elements O tehnologie prin care diferitele tuburi/elemente ale cadrului sunt realizate separat şi se asamblează ulterior. La părţile componente, desigur, se ia în calcul mărimea forţelor la care va fi supusă componenta după montare. | AWS Utilizarea unei umpluturi de silicon în timpul producerii tuburilor prin tehnologia monocoque care, la îndepărtarea sa după finalizarea procesului de fabricaţie, lasă după ea o suprafaţă interioară fără denivelări. Prin asta se creşte rezistenţa cadrului prin eliminarea concentratoarelor de forţă şi se reduce greutatea bicicletei. |
Double Chamber Technology În cazul tuburilor supuse unor forţe mari, prin integrarea unui perete despărţitor în interior, se poate atinge rezistenþă mai mare la îndoire chiar dacă se utilizează un tub cu grosimea peretelui mai mică. | Nano Matrix Carbon O formulă care poate fi cu până la 40% mai rezistentă datorită structurii matriciale a componentei epoxy în care sunt încastraţi componentele NANO. |
Flex-Stay Tub şa şi/sau furcă lanţ cu caractreristici dinamice care îmbunătăţesc simţitor efectul de confort. | Carbon Fork Furcă realizată 100% din carbon. |
TFS Techno Forming System Cadru confecţionat din aluminiu 6061 prin tehnologii de presare şi Ambutisare. | HFS Hydro Forming System Tuburi realizate din aluminiu prolite 66 cu ajutorul lichidelor sub înaltă presiune. |
Prolite 66 Triple Butted Aluminium Tuburi care se încadrează în categoria de înaltă performanţă la Merida, realizate din aluminiu 6066, trase de trei ori. | MATTS Taper Top Tube Tehnologia de sudură cu ajutorul roboţilor şi-a confirmat valoarea de-a lungul anilor, aşa că în partea din spate a cadrului la tuburile conice tip SHOTGUN tot asta se a folosi. |
Shotgun 6061 O formă aparte a tuburilor utilizate de Merida care seamănă cu o puşcă cu două ţevi cu ajutorul căreia s-a putut atinge rigiditate foarte mare. | Egg-Shape Headtube Tub frontal care are cuvetăria semi integrată, cu punctele de concentrare a forþei întărite. Forma ce a rezultat seamănă cu un ou. |
Cone-Head Headtube Utilizarea unei cuvetării la care rulmentul inferior are diametrul mai mare decât rulmentul superior pentru a face faţă mai bine şocurilor primite. | X-Taper Headtube Tub frontal cu diametrul inferior (1,5”) dilatat. Are ca rezultat o directivitate mai precisă şi o furcă mai puternică. |
Smooth-Welding O formă specială de sudură prin care se ajunge la o formă estetică ridicată a îmbinărilor dar care nu afectează rezistenţa îmbinărilor. | K-Mount Drop-Out Locaş de roată care permite montarea sprijinului lateral chiar daca se foloseşte frână disc. |
Internal Cable Cablurile de schimbător şi ocazional cel de la frâna spate este pozat în interiorul cadrului. | Lockout Opţiune de blocare telescop faţă/ spate. |
Remote Lockout Cu ajutorul unei manete de pe ghidon se poate comanda blocarea telescopului faţă şi spate. | 12-142 Steckachse Ax spate cu diametrul de 12mm şi lungime de 142mm. Măreşte rigiditatea şi poziţionează perfect frâna di |
Post-Mount Disc Designul adoptat face posibil fixarea directă a frânei spate. Reglare mai la îndemână, construcţie mai uşoară. | M.O.R.E. Suspension Denumirea noului mecanism de suspensie spate pentru Merida. |
2 x 10 MTB Riscul de a prinde lanţul la foile din faţă este diminuat iar unghiul lanţului deasemenea este mai prietenoasă.Riscul de a forţa lanţul a fost diminuat. |
În engleză: http://2010.merida-bikes.com/en_int/cms/31/merida-features