Merida MAHLE EBIKEMOTION pentru cursiere, gravel și touring

Pentru noile biciclete gravel, touring și de sosea electrice, precum eSILEX, eSPEEDER și eSCULTURA, Merida a folosit sistemul electric de propulsie MAHLE ebikemotion X35+ alcătuit din motor, baterie și butonul smart. Sistemul este renumit pentru cât de compact este, greutatea redusă și modul natural și ne-intruziv în care ajută ciclistul. Toate aceste avantaje fac din bicicletele Merida asistate electric de sistemul MAHLE, ca la pedalare să se simtă cât se poate de natural, chiar și atunci când depășești viteza de 25 kmh, de la care motorul electric nu mai oferă ajutor.

merida esilex eSILEX+ 600 2021_resize.jpg

Motorul MAHLE este instalat în butucul spate al bicicletei, având aproape zero frecare când nu este folosit. De asemenea, dimensiunile mici ajută foarte mult la a conserva cât se poate de bine, aspectul „non-electric” al bicicletei.

Sistemul de operare inteligent îți permite să alegi nivelul de ajutor. Spre exemplu configurația aleasa pentru o cursieră electrica, poate fi foarte diferit de cum ajută acest motor în cazul unei biciclete electrice de oraș sau gravel.

Motorul MAHLE X35+

Motorul MAHLE X35+ instalat în butucul spate, oferă 40 Nm de ajutor lin și ușor de folosit, alimentat de acumulatorul intern cu o capacitate de 250 Wh. Sistemul induce bicicletelor electrice Merida de șosea, gravel și oraș o siluetă aproape complet „non-electrică”, oferind în același timp asistență naturală și cu aproape zero frecare a componentelor interne.

Merida MAHLE EBIKEMOTION 04.jpg

Butonul inteligent MAHLE iWOC

Pentru a menține aspectul biciclete cât mai curat și elegant posibil, butonul MAHLE iWOC a fost instalat pe țeava top tube a cadrului. Aceasta poziție permite ciclistului să-l acceseze foarte ușor, în orice condiții de pedalare. Butonul iWOC nu este un simplu „buton” pentru pornit și oprit biciclete ci tot de aici se poți alege și nivelul de asistență și ajutor venit din partea motorului, apăsând, in mod repetat, pentru diferitele niveluri. Diferitele culori ale butonului indică nivelul de ajutor pe care motorul îl oferă.

Merida MAHLE EBIKEMOTION 03.jpg

Mulțumită acestei multitudini de funcții concentrate într-un singur buton, bicicleta primește o înfățișare curată, în special în zona ghidonului. Pentru un aspect și mai îngrijit, cablurile sunt ghidate prin headset direct in cadru.

Bateria MAHLE

Acumulatorul este inima sistemului MAHLE ebikemotion. Este nu doar „rezervorul” de combustibil al motorului ci și creierul întregului sistem. Unitatea de control a motorului este localizata în această baterie subțire.

Merida MAHLE EBIKEMOTION 02.jpg

Chiar dacă o capacitate de 250 Wh nu pare a fi mult, la prima vedere, mulțumită greutății reduse, eficienței motorului MAHLE și în combinație cu modul specific în care pedalezi pe o cursieră electrică, gravel sau touring, autonomia sistemului MAHLE permite ture lungi în șaua bicicletei.

Range extender-ul MAHLE

Și, dacă cumva bateria integrată se dovedește a fi insuficientă pentru excursii și mai lungi, există un extender de autonomie MAHLE, ce oferă încă alți 250 Wh. Este un acumulator extern care se instalează în locul unui bidon de apă.

Merida MAHLE EBIKEMOTION 05.jpg