Noua Merida BIG.TRAIL 2021 a fost lansată pe piață!

Astăzi datul mai tare la vale pe potecă îl asociem cu mtb-urile scumpe, complicate, full suspension. Și totuși, simplitatea mtb-ului cu suspensie doar pe față rămâne pretendent puternic în lumea mersului cu bicicleta pe off-road. Cu un mtb hardtail te descurci bine nu doar pe poteci sau chiar pe traseele de concurs de cross-country ci și pe rutele mai dificile. Totuși, pentru a te descurca și mai bine, ai nevoie de “arma” potrivită.

Pentru acest „job” Merida a lansat noua BIG.TRAIL, hardtail-ul versatil, capabil și care îți răsplătește efortul. Noul mtb combină simplitatea și nivelul scăzut de întreținere al unui hardtail cu capabilitățile și distracția pe care o ai când te dai pe un mtb cu suspensii mari. Merida BIG.TRAIL este „Distracție pe potecă, simplificată”.

merida big trail 2021 (3).jpg

Anglia a fost prima forță în Europa, dacă nu chiar în lume, când a venit vorba de folosirea hardtail-urilor pe trasee dificile, așa că a fost normal ca din echipa de cercetare și dezvoltare a noului model să facă parte și oameni de top din UK. Experiența lor de piață combinată cu cunoștințele echipei din Germania, a generat combinația perfectă pentru a dezvolta această nouă bicicletă pentru sezonul 2021.

Noua Merida Big.Trail cu cadru din aluminiu, are la bază o furcă de 140 mm, geometrie modernă și agresivă, tijă de șa reglabilă hidraulic și roți 29er pe care poți instala anvelope mari de până la 2.5”. Având un unghi al furcii de 65,5° pentru stabilitate mărită, unghi de 75,5° al tijei de șa pentru eficiență la pedalare la deal și un reach de până la 475 mm, geometria noii Big.Trail este gândită să fie perfectă pentru dat tare la vale pe poteci tehnice, dar și pentru trasee lungi și mai puțin agresive.

merida big trail 2021 (1).jpg

Țeava top tube este foarte înclinată spre spate pentru a oferi încredere și foarte mult spațiu de manevră pe bicicletă. De asemenea cadrul permite instalarea de tije de șa reglabile hidraulic cu lungimi chiar și de 150 mm (125 mm pentru cadrul S).

Alte specificații, unele utile, altele interesante pe noua Big.Trail sunt cablurile ghidate prin interiorul cadrului, standard Boost pentru roți, spațiu pentru două bidoane de apă plus montanți „Trail Mount” în interiorul cadrului, rulment pedalier extern, ureche Sram UDH, jante tubeless ready cu lățime interioară de 29 mm și discuri de frână mari de 180 mm față, dar și spate.

În România noua Merida Big.Trail va fi disponibilă începând din octombrie 2020 în patru variante de echipare și două opțiuni de culoare pentru fiecare model:

Merida BIG.TRAIL 200 – 4.190 Lei

  • Pinioane 11-46t
  • Transmisie 1x10 Shimano Deore
  • Jante Merida COMP TR tubeless ready

-       

big trail 200.jpg

Merida BIG.TRAIL 400 - 5.290 Lei

  • Furcă Suntour XCR34, amortizare aer
  • Pinioane 11-46t
  • Transmisie 1x10 Shimano Deore
  • Tijă de șa „dropper” Merida COMP TR
  • Jante Merida COMP TR tubeless ready

-       

big trail 400.jpg

Merida BIG.TRAIL 500 - 5.990 Lei

  • Furcă RockShox Recon
  • Pinioane 11-51t
  • Transmisie 1x11 Shimano Deore
  • Tijă de șa „dropper” Merida COMP TR
  • Jante Merida COMP TR tubeless ready
  • Anvelope Maxxis Dissector 29x2.4"

- 

big trail 500.jpg

Merida BIG.TRAIL 600 - 6.990 Lei

  • Furcă Marzocchi Z2
  • Pinioane 10-51t
  • Transmisie 1x12 Shimano Deore
  • Tijă de șa „dropper” Merida COMP TR
  • Jante Merida EXPERT TR tubeless ready
  • Anvelope Maxxis Dissector 29x2.4"
big trail 600.jpg